* Hep birlikte Allah’ın ipine sımsıkı yapışın; bölünüp parçalanmayın. Allah’ın size olan nimetini hatırlayın. Hani siz birbirinize düşman idiniz de Allah gönüllerinizi birleştirdi ve O’nun nimeti sayesinde kardeş oldunuz. Siz bir ateş çukurunun tam kenarında iken oradan da sizi Allah kurtarmıştı. İşte Allah size âyetlerini böyle açıklıyor ki doğru yolu bulasınız. Al-i İmran,103 

                *Kamu malına ihanet eden; Hacı da olsa, hoca da olsa, sakallı da olsa, tesettürlü de olsa, alnı secdeli de olsa, Cehennemdeki yerine hazırlansın! Abdülaziz Kıranşal 

                    *SİYASET NEYİ GÖSTERİR? Siyaset; Perdenin önündekileri, Göstermek istediklerini, Halkın hoşuna gidecek olanları, Halkı kandırabilecek olanları gösterir. 

              Perde arkasında ise, gerçekler, yapılanlar, icra edilenler vardır! Maharet, feraset, bilgelik; bütün bu toz duman içinde, perde arkasını görmek, görebilmektir. 

              Zor, çok zor olan da budur. 

                    *Ne Ebubekir, ne Osman, ne Ömer SÜNNİ değildi. Ne Ali, ne Hüseyin, ne Fatıma Şİİ değildi. Hz. Peygamberin zaten MEZHEBİ yoktu. Eee size, bize ne oluyor?! Alıntı  

                    *Oruç; bütün bir bedenle tutulmadıkça, arınma gerçekleşmez. El harama uzanır, dil haram konuşur, kulak haram dinler, göz harama bakar, ayak harama gider veya kalp kötü düşünürse, ağız sadece aç kalır ki, bu amaçlanan  bütün bedenin orucu” değildir. Alıntı 

                   *"Kapitalist sistem; günümüz insanının borç ödeyerek ömrünü bitirmesini sağlama aracıdır." Michael moore 

                *“Girmeden tefrika bir millete, düşman giremez; / Toplu vurdukça yürekler, onu top sindiremez.” M. Akif ERSOY 

                 *DÜN SÖVDÜKLERİNİ BUGÜN ÖVENLER, DÜN ÖVDÜKLERİNE BUGÜN SÖVENLER GÖSTERMİŞTİR Kİ; KÖPEKLER HER AVCI İLE AVA ÇIKARLAR. Osman Bölükbaşı 

                   *Rüşvetin, iltimasın, adam kayırmanın yok edildiği, emanetin ehline verildiği, işlerin istişare ile yapıldığı bir siyaset anlayışı milletçe ortak arzumuzdur. Fakat böyle bir siyaset anlayışı Mehmet Akif'in ifade ettiği gibi yerde yok, galiba göklerdedir. Alıntı 

                   *TANRI; İRADESİNİ HAKİM KILMAK İÇİN YERYÜZÜNDEKİ İYİ İNSANLARI KULLANIR. YERYÜZÜNDEKİ KÖTÜ İNSANLAR İSE, KENDİ İRADELERİNİ HAKİM KILMAK İÇİN TANRIYI KULLANIRLAR. Giordano Bruno 

                   *Bir toplumun gelişmişlik düzeyini gösteren en önemli unsur nedir? Kaide ve kurallara uymalarıdır. İlber Ortaylı 

                   *Ne hikmetse sanki peygamber her fırkaya bir mavi boncuk vermiş, herkes kendi fırkasının "fırkayı nâciye" olan yetmiş üç fırkadan biri olduğundan emin. Kimse "acaba ben o helak olan yetmiş iki fırkadan birinin içinde miyim? "endişesi taşımıyor .Alıntı. 

                    *Tevhidi kavrayamadığı için aklı devre dışı, duygularıyla hareket eden insanlarda göz görmeye, kulak duymaya engeldir. Krallarını, Firavunlarını çok sevdiklerinden onların çıplak olduklarını görmezler, küfri sözlerini duymazlar. Alıntı 

                    *MUTLU İNSANLAR; HER ŞEYİN EN İYİSİNE SAHİP OLANLAR DEĞİL, SAHİPOLDUKLARI ŞEYLERİN ŞÜKRÜNÜ EDA EDEREK, EN İYİ KULLANANLARDIR. Alıntı 

                    *Bir şeyi kabul etmek, reddetmek veya onunla amel edip etmemek için arayacağımız kriterler: 

                    1-) Bunu kabul ettiğimizde veya reddettiğimizde; siyasi, dini, toplumsal veya nefsi bir otoriteyi de kabul etmiş oluyor muyuz?  

                    2-) Akla, vicdana, fıtrata, adalete veya tevhide aykırı mı?  

                    3-) Eşya, hayvan, doğa ve insana bir zararı var mı? Alıntı 

                   *BİRİLERİNİN ADAMI OLANLAR, HİÇ “ADAM OLAMAZLAR. Alıntı 

                   *Bir refah derdine düştük, tutumlu olmayı unuttuk. Gereksiz üretim gereksiz tüketim, israf diz boyu. Fitne, fucur, gıybet, kovuculuk, çekememezlik, kin, nefret, düşmanlık, içki, kumar, fuhuş sınırsız. İşlediğimiz günahlardan çıkardığımız negatif enerji ile atmosferin dengesini bozduk, karaları ve denizleri fesada uğrattık. Dün kar, sabah bahar, öğleden sonra yine kar. Mevsimlerde de kalmadı istikrar. İnsan olan; eşya, hayvan, doğa ve insana verir mi zarar? Alıntı 

 .KEŞKE İNSANLAR, GÜZELLİĞE DÜŞKÜN OLDUKLARI KADAR, DÜRÜSTLÜĞE DE DÜŞKÜN OLSALAR. Konfiçyüs 

                  *KADINLARI ANLAMAK MI? Kadın; kocasına: “Özür dilerim, haklısın demek çok mu zor” der. 

              Kocası: “Çok özür dilerim, haklısın” der. 

              Kadın: “Özür dileyip, haklısın deyince her şey halloluyor mu?” der ve adamda devreler yanar! Alıntı 

                   *Gerçek zafer; şerefli mağlubiyet ve zararları, ahlaksız galibiyet ve kazanımlara tercih etmektir. Alıntı 

                    *İnsanların ahirete götüreceği şeyler, gelecek nesillere bıraktığı şeylerdir. Zira bugün sahip olduğunuz şeyler, çocuklarımızın bize birer emanetidir. Alıntı 

                    *İNSAN KENDİSİYLE MUTLU OLAMIYORSA, BAŞKASIYLA HİÇ MUTLU OLAMAZ. KENDİSİYLE MUTLU OLANI DA, KİMSE MUTSUZ EDEMEZ. Alıntı 

                    *Kızılması gereken yerde kızmamak, tavır alınması gereken yerde tavır almamak, hele de hep alttan almak, tevazu değil varolmamak ve pısırıklıktır. Alıntı 

                    *İSLAM, MÜMİN VE  MÜSLİM KİMDİR? 

                      İslam: Korku, kaygı ve endişeden azade, üzerinde dini, siyasi, toplumsal ve nefsi bir otorite olmadan, sadece Kur’an, vicdan, akıl, fıtrat, adalet ve tevhid üzere, eşya, hayvan, tabiat ve insana zarar vermeden, güven ve barış içinde yaşamaktır. 

                     Mümin: Bunu başaran herkestir. 

                     Müslim: Allah’a teslim olandır. 

                   *SORGULAMA VE YARGILAMA: "Herkes her şeyi, herkesi sorgulayabilir, sorgulamalıdır! Sorgulamadan iman edilen "iman," taassup, bağnazlık oluşturur. AMA KİMSE KİMSEYİ YARGILAYAMAZ! Yargılama O'na aittir." Alıntı 

               *İSLAM’DA ÖZGÜRLÜK: Bu özgürlük tanımı ve anlayışı İslam tarafından kabul edilmemektedir. İslam, insanın hürriyetini vurgularken, insanlar arasında ırk, din, renk vb. ayrımlar yapmaz. İslam dinine göre özgürlüğün hem dünya hem de ahiret boyutu vardır ve hem dünya hem de ahiret dikkate alınarak tanımlanmıştır. Bunun aksine özgürlüğü dünya hayatının sınırları içinde tanımlamak, özgürlüğü alçaltmaktır. İslam dini açısından hürriyetin nihaî gayesi, insanı tamamen duyusal bir varlığa indirgemek değil, yüceltmektir.